مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مراجع پیشنهادی کنترل خطی

کنترل خطی نایس کتاب لاتین می باشد و پیشنهاد میکنم حتی اگر با کتب زبان اصلی مشکل دارید مثال ها و تمرین های جالب این کتاب را از دست ندهید.

 



کنترل خطی  اوگاتا(فارسی)   تبدیل لاپلاس  فصل1   فصل2   فصل3   فصل4   فصل5   فصل6    فصل7 

فصل8   فصل9   فصل10 


کنترل خطی خاکی صدیق برای دانشچوبانی که کنترل را از صفر میخواهند شروع کنند پیشنهاد میکنم                ابتدای کتاب  فصل1   فصل2    فصل3   فصل4   فصل5   فصل6   فصل7  


کنترل بنجامبن کو (حل المسائل)


نظرات 2 + ارسال نظر
سپهرداد صاحب سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ق.ظ

با سلام. کتاب مهندسی کنترل نایس ویرایش ششم(2011) بهمراه حل المسائل به آدرس gmail تان ارسال شد.
من منابع خوبی را دارم. خوشحال میشوم بتوانم کمکی کنم.

دوست سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام حل بنجامین کو و نایس قابل دانلود نیست میشه دوباره بزارید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد