مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

جزوه الکترونیک تحلیل ac جلسه اول ویژه دانشجویان مدرسان شریف

از اینجا دریافت کنید.

لازم به ذکر است برخی از قسمت ها دارای اشکالاتی میباشد که به زودی بر طرف خواهد شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
رحمان پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

استاد سلام لطفا لینک های دانلود رو چک کنید چون من هرچه تلاش کردم نشد دانلود کنم ممنون

امید شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

استاد سلام چرا ادامه جزوات رو نمیذارید؟ اگه ممکنه سریعتر و حتی من حاضرم جزوات رو از شما تهیه کنم با هزینه لطفا یه شماره تماس بدید ممنون

سلام
ادامه جزوات الکترونیک را موسسه ای که در آن مشغول هستم اجازه انتشار آن را ندادند چرا که قرار است به کتاب تبدیل شود.
جزوات را میتوانید به صورت حضوری از موسسه نوین صدرا اصفهان تهیه فرمایید.
البته تا چند روز آینده جزوه کنترل خطی کامل خواهد شد.

امید یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

استاد ببخشید اسم کتاب الک چیه و کی منتشر میشه من دارم برا سال دیگه میخونم به وقت ما میخوره چاب شدنش؟

هنوز با انتشارات خاصی به توافق نریسیدم ولی توصیه میکنم جزوات دستنویس را از موسسات تهران یا اصفهان تهیه کنید

پسر بنجامین کو شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

استاد ادامه جزوه کنترل چی شد پس کنکور نزدیک ها؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد