مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

جزوه ویژه دوران جمع بندی کنترل

پس از ارائه کامل جزوه مفاهیم کنترل که احتمالا تا اواخر هفته قسمت دوم کامل خواهد شد، سعی میکنم جزوه نکته و تست خودم را از یکی از گروه هام تهیه کنم و در بهمن ماه در اختیار دانشجویان قرار دهم.

همچنین قسمت سوم جزوه کنترل(جبرانسازها، فضای حالت و مدلسازی) را پس از برگزاری کلاس و مکتوب شدن مطالب آماده خواهد شد.


نظرات 12 + ارسال نظر
محسن شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ http://stablewaves.blogfa.com

عرض سلام
خواهش میکنم همکار ارجمند
من هم شما را لینک کردم.
به امید همکاری های جدید و پویا مهندس

غلامرضا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://karshenasi20.blogfa.com/

سلام مهندس
شما رو لینک کردم.
اگه میشه یه جزوه ای که بشه مطلب رو یاد گرفت بزارین یا میل کنین.
در مورد ارشد ۹۲ برای رتبه ۱۰۰۰ باید از هر درس چندتا بزنیم

سلام
در مورد کتاب اگر عجله ای ندارید به زودی کتابم آماده خواهد شد و فایل آن را برای دانلود خواهم گذاشت
در مورد کنکور 92 اگر از هر در میانگین 25 تا 30 درصد بزنید با توجه به کنکور 91 شانس قبولی تهران را هم خواهید داشت مثل خواجه نصیر و تربیت مدرس

farzad یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام خسته نباشید
اگر امکانش هست سوالات جدید و ترکیبی تو سایت قرار بدین سوالاتی که احتمال مطرح شدن هست .
ممنون

نایس یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
استاد امکانش هست بقیه جلسات الکترونیک و کنترل رو هم بگذارید رو سایت
واقعا عالیه
تشکر

mohammad دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ

با سلام
مطالب سایت بسیار عالی و کارامد است.
از جنابعالی بسیار ممنون و با آرزوی موفقیت شما عزیز
امیدوارم هر روز سایت پربارتر و کامل تر شود
تشکر فراوان

میکائیل سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ق.ظ

بسیار عالی که جزوات خود را بر روی سایت می گذارید .با کمال تشکر وامتنان فراوان

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام وتشکر
لطفا زودتر مبحث نایکوئیست را بذارین .چون تاکنکور وقتی نمونده

ذاکر جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام استاد.خیلی ممنون ازسایت خوبتون.مثل اینکه لینک دانلود کتاب اگاتا خرابه ودانلودنمیشه.می خواستم اگه میشه کتاب روبرای من ایمیل کنید بااین کارتون لطف بزرگی درحق من کردید.متشکرم. abolfazl_shabani93@yahoo.com

علیرضا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام استاد.
مشتاقانه منتظر جزوتنون هستیم
مخصوصا بخش قطبی و دیاگرام بد

ممنون

میلاد سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام استاد هم جزوه الک هم کنترل لینکش خرابه از پرشین گیگ ممکنه مجددا بزارین
سپاس

نوید پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

استاد جزوه کنترل کی میاد پس؟؟؟؟ منتظریم

حمیدرضا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام استاد
من منتظر شما آپلود کنید جزوتونو لطفا بزارین قسمت دوم و
...
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد