مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

دریافت آزمون

با عرض سلام خدمت تمام دانشجویان 

آزمون الکترونیک را میتوانید از اینجا دریافت کنید. لازم به ذکر است حل مالتی مدیا(صدا و تصویر) را پس از 48 ساعت فرصت پاسخ گویی از همین سایت در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.


همچنین گزینه مورد نظر خود را از طریق این فایل وارد کنید و پس از تکمیل برای من به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید.

hadi.tavasoli@gmail.com

نظرات 14 + ارسال نظر
مهران جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام استاد
استاد من دانشجوی شما نیستم ولی برای کنکور سراسری امسال میخوام بیام سر کلاس هاتون بشینم ای کاش سال پیش برای سراسری کلاس هاتون را میومدم

ناشناس جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام
خسته نباشی استاد کارتون خیلی 20 !

سلام
مرسی لطف دارید

[ بدون نام ] شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

از کدوم کتاب کپی زدی؟

برای شما متاسفم!
حدود 10 سوال تالیفی و بقیه سوالات ارشد سراسری و آزاد هستند.
ا

اسد شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام.دیگه منابع رو ادامه نمیدید؟
یک هفته پیش گفته بودید بزوی قرار میدین؟
بجای این آزمون که زیاد مفید هم نیست اگه ادامه منابع رو میذاشتید بهتر بود.

سلام
این آزمون برای دانشجویان کلاس خودم بود و مفید ببودنش را خودم میتوانم تشخیص بدهم
ادامه منابع را هم امروز یا فردا قرار میدهم

میترا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

از نوع تدریس خوبتون تشکر میکنم که روش شما الکترونیک رو ملکه ی ذهن میکنه که باعث شده حتی منی که متاسفانه نتونستم تو تعطیلات درس بخونم بتونم سوال هارو جواب بدم .
همچنین میخواستم از وقتی که برای ما میذارید تشکر کنم کمتر استادی وقت تعطیلات رو به دانشجو اختصاص میده ،خالی از لطفه که دوستان اینطور قضاوت کردن و نظر گذاشتن .
به نظر من سطح ازمون و سوال ها مناسب بود و باعث شد که نقاط ضعف و قوت مشخص بشه .

شما لطف دارید
یه ضرب المثل معروف هست که میگه:
خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند!

[ بدون نام ] شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

اگر ازمون مفید نیست چرا تعداد دانلود انقدر بالا بوده ؟!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ

کار خودشه!

این کامنت شما را هم حذف نکردم

علی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام مهندس.
درسته کار شما قابل تحسین است ولی به نظر بنده لحن جواب دادنتون در خور شخصیت یک استاد نیست.

سلام
بنده قصد بی احترامی به کسی را نداشتم ولی از دیشب تا حالا یک نفر (منظورم شما نیست) بد جوری روی اعصابم رفت به جای استفاده علمی فقط سعی در حاشیه بردن بحث را داشته

احسان شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

استاد اولا عیدیتون مبارک
دوما سپاس فراوان از سوالاتون
سوما جواب ابلهان خاموشی است و بهترین راه یکوته که به حاشیه نروید بالاخره اساتید رقیب....
چهارما ای کاش معرفی بقیه منابعو هم میگذاشتین
ممنون

سلام عید شما هم مبارک
بقیه منابع را هفته پیش در سایت bargharshad.blogfa.com گذاشتم دوباره اینجا هم میذارم

حسین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ http://bia2arshad.blogfa.com/

سلام استاد
بهتون تبریک میگم به خاطر سایت خوبتون ، امیدوارم سال خوبی داشته باشین و از اینکه آزمون قرار دادین ممنونم.

سلام
ممنون لطف دارید شما هم سال خوبی داشته باشید

حسین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ http://bia2arshad.blogfa.com/

استاد چرا لینک دریافت فایل آزمون غیر فعاله؟

به علت حاشیه سازی افراد دیروز پس از دانلود دانشجوهای خودم غیرفعال کردم
دوباره فعال میکنم

علی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام . کسی که داره حاشیه سازی می کنه فکر می کنم باغستانی باشه (مدرس الکترونیک در موسسه بینش) آخه وقتی برای مشاوره پیش ایشون رفتم از همه اساتید بد می گفت غیر اساتید موسسه بینش.

سلام
نه این بحث ها از یک دانشجو بعیده چه برسه به اساتید در ثانی گناه کس دیگه را نشویید!
این بحث را هم بهتره دیگه بهش دامن نزنیم

mohammad یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام استاد
سال نو مبارک
دستتون درد نکنه ، من دانشجوی شما نبودم ولی واقعا ازتون ممنونم ، هم بابت جزوه و هم آزمون خوبتون
متاسفانه دیدم که فردی نسبت به شما بی ادیب کرده...!
براش متاسفم و امیدوارم خدا بهش شعور و معرفت بده که بجای تشکر از استادی که لطف کرده و به صورت رایگان آزمون گذاشته اینجوری قدر نشناسی میکنه!!!
از دوستمون آقای علی هم خواهش میکنم اسم فردی و نیاره چون به قول استاد گناه کسه دیگه ای رو نشوئیم ، چون گناه هرکس به پای خودش نوشته میشه
استاد ببخشید که طولانی شد،بازم ازتون تشکر میکنم

سلام
بابت جزوه ها باز هم باید تاکید کنم کامل نیستند و سعی میکنم در تابستان به صورت مالتی مدیا فیلم آموزشی تهیه کنم و در اختیار دانشجویان قرار دهم.

mohammad دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام مجدد
استاد خیلی ممنون
اگه اشتباه نکنم شنیدم که قراره کتابی از شما چاپ بشه،اگه درسته آیا الکترونیکه یا کنترل؟!
آیا مشخصه که دقیقا کی چاپ میشه؟!
با تشکر

سلام
کتاب الکترونیک مدرسان شریف را در حال نوشتن بعضی از فصول ضعیف آن هستم برای نمایشگاه آماده می شود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد