مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

دریافت حل مالتی مدیا آزمون

از تمامی دانشجویانی که با اعتماد به نفس به سوالات پاسخ دادند و باعث دلگرمی بنده شدند کمال تشکر را دارم(البته هدیه نفر اول هم محفوظه! )

حل برخی از سوالات را به صورت مالتی مدیا  در ادامه مطلب میتوانید دانلود کنید. لازم به ذکر است با پیش فرض اینکه درس و نکات تدریس شده را مطالعه کردید حل کرده ام.

لطفا نظر خود را در مورد کیفیت فایل ها را در بخش نظرات اعلام کنید تا در آینده نقاط ضعف کار را جبران کنم.


فایل حل سوالات به ترتیب نیستند:

دانلود حل سوال 1:

دانلود حل سوال 2:

برای کم کردن حجم فایل ها با کیفیت متوسط ضبط شده است شاید صدای من کم باشد که پیشنهاد میشود با هدفون گوش دهید.

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام استاد
عالی بود،واقعا دستون درد نکنه ممنون از لطفتون.

mohammad دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام استاد
خیلی ممنون،خدا قوت...
همیشه موفق باشید

دانشجو دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
خیلی عالی بود!

mina سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ق.ظ

سلام استاد
خسته نباشید
استاد میشه حل 112 رو دوباره نگاه کنید چون اگه از جریان بیس صرف نظر کنید جواب گزینه 2 میشه...
شما در رابطه 1 تقسیم بر B رو نوشتید ولی وقتی خط بعد محاسبات رو انجام دادید تقسیم نکردید...

سلام
در هر دو رابطه با توجه به بزرگ بودن بتا از جریان بیس صرف نظر کردم انشالله این هفته سر کلاس بحث میکنیم.

mina سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ق.ظ

استاد ببخشید
فکر می کنم شماره سوالو اشتباه گفتم
112 بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد