مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

شرایط حذف نمره زیر 10 از کارنامه دانشجویان کارشناسی

معاون آموزشی وزیر علوم، گفت: اگر دانشجوی کارشناسی در درسی نمره زیر 10 بگیرد، به شرط آن‌ که در ترم یا ترم‌های بعدی آن درس را با نمره 14 به بالا بگذراند، نمره قبلی از کارنامه وی حذف خواهد شد.


معاون آموزشی وزیر علوم، گفت: اگر دانشجوی کارشناسی در درسی نمره زیر 10 بگیرد، به شرط آن‌ که در ترم یا ترم‌های بعدی آن درس را با نمره 14 به بالا بگذراند، نمره قبلی از کارنامه وی حذف خواهد شد.

حسین نادری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر، افزود: در راستای افزایش عدالت آموزشی و برای اینکه تنها یک درس باعث مشروطی و کاهش معدل دانشجو نشود، این ماده در آیین‌نامه دوره کارشناسی لحاظ شده است.

وی درباره نحوه اعمال این ماده، تصریح کرد: این موضوع از زمان ابلاغ آیین‌نامه اجرایی می‌شود و شامل دانشجویان دوره قبلی نمی‌شود.

نادری‌منش افزود: هر آیین‌نامه از زمان ابلاغ آن اجرایی می‌شود؛ مگر اینکه در آیین‌نامه ذکر شده باشد که از سال یا ترم آینده اجرا شود و یا شامل سال‌های گذشته نیز می‌شود. بنابراین این آیین‌نامه دانشجویان دوره‌های گذشته را در بر نمی‌گیرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام مهندس
یه سوال مهم دارم.
من ورودی 86 بودم و تازه فارغ التحصیل شدم.
آیا منم مشمول این قانون جدید می شم.؟

سلام
نه برای دانشجویان حال می باشد

رضا دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام
یعنی من که ورودی 90 هستم از ترم های بعد از ابلاغ میتونم استفاده کنم یا کلا ورودی های بعد از ابلاغ میتونن استفاده کنن.
مرسی اگر جواب بدید.

سلام
جزئیات بخشنامه را از دانشگاه پیگیری کنید من اطلاع ندارم

هادی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام این قانون برای ورودی های 91 به بالاست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد