مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

برگزاری آزمون ارشد 92 دانشگاه آزاد در هفته دوم خرداد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه در هفته دوم خردادماه خبر داد.

ناصر اقبالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در طی روزهای 9، 10 و 11 خرداد ماه، به ظرفیت پذیرش دانشجو در این آزمون اشاره کرد و گفت: حدود 70 هزار نفر در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.

وی از افزایش 49 درصدی رشته‌ محل‌های آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در آزمون امسال تعداد رشته محل‌ها از 2155 در سال گذشته به 3220 رشته محل در سال جاری افزایش یافته است.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص نحوه گزینش داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه، گفت:‌ ملاک گزینش داوطلبان، نمره کل آزمون است.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام
من شهرستانیم و قصد دارم تابستون یه دوره کلاس آمادگی برم. با یکی دو تا از اساتید از طریق سایتشون مشاوره گرفتم گفتن تو یه دوره 2 یا سه تا درس بیشتر کلاس نرو .از طرفی من فقط همین یه دوره رو میتونم برم تهران. من فارغ تحصیل شدم و خونم. حالا چند تا سوال برام پیش اومده .
( فرض کنید تو تمامی دروس پایه قوی ندارم -کارشناسی ناپیوسته قدرت از دانشگاه ازادم)
اول اینکه به نظر شما برای درس مدار از بین استاد زرگر -تقوی و کهن کدومو برم؟؟
دوم اینکه من کلا قصد دارم زبان-بررسی و معادلاتو خودم بخونم و از بین دروس مدار-ماشین-ریاضی و کنترل سه تاشونو کلاس برم.
حالا موندم چکار کنم؟؟ نظر خودم اینکه مدار(؟؟؟؟) -ریاضی(کریمی)وماشین(حلم زاده) کلاس برم کنترلم خودم بخونم. شما نظرتون چیه؟؟به نظر شما چهارتاشو برم یا این ترکیبو عوض کنم؟؟
سوم اینکه حالا اگه تابستون سه یا چهارتاشو کلاس رفتم اون مابقی که کلاس نمیرم چکارشون کنم ؟؟ به صورت موازی تو تابستون بخونمشون؟؟ یا تو اون دوره کنارشون بزارم و فقط تمرکزم رو کلاسا باشه؟؟
میخوام نظرتونو هم در باره کتاب کنترل رضایی(پوران پوژهش ) بدونم؟؟
با تشکر

سلام
مدار مهندس کهن را پیشنهاد می کنم.
با توجه به اهمیت درس ماشین برای قدرت و نبود رفرنس مشخص و کامل نسبت به دروس دیگر این درس را هم پیشنهاد میکنم کلاس بروید.
ریاضی مهندسی هم نسبت به دروس دیگر وقت گیر تر است اون را هم کلاس برو.
کنترل کتاب رضایی در حوزه زمان خوب کار کرده ولی مباحث پاسخ فرکانسی زیاد کامل نیست
در تابستان ریاضی و مدار را خوب کار کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد