مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

الزام دانشگاه ها در عمل کردن به مصوبه امتحانات در ایام انتخابات

وزیر علوم‏ ‏‏‏تحقیقات و فناوری بار دیگر بر اجرایی کردن مصوبه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاهها در ایام انتخابات تاکید کرد.

 کامران دانشجو عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی نخستین دانشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی کشور در مشهد در جمع خبرنگاران درباره الزام دانشگاهها به اجرایی کردن مصوبه امتحانات پایان ترم نیمسال دوم تحصیلی جاری‌ تاکید کرد: تمام دانشگاههای کشور بر اساس مصوبه ای که پایان سال ٩١ به آنان ابلاغ شد امتحانات پایان ترم را برگزار می کنند. با بررسیهایی که صورت گرفت و درخواستهایی که از سوی دانشجویان وجود داشت بهتر دیدیم در روزهای 20 خرداد تا 2 تیرماه هیچ امتحانی در دانشگاههای کشور برگزار نشود.

وی گفت: دانشگاه که نمی تواند تریبون انتخاباتی باشد و دانشجویان مشتاق فعالیت در انتخابات هستند بنابراین برای بازتر شدن امکان فعالیت دانشجویان در روزهای نزدیک به انتخابات قرار شد امتحانات در زمان اعلام شده برگزار نشود‎. در این فاصله زمانی حتی اگر انتخابات به دور دوم هم کشیده شود دانشجویان باید فضا و زمانی برای فعالیت داشته باشند.

وزیر علوم در ادامه اظهار داشت: ما درباره برگزاری زمان امتحانات هیچ برنامه ریزی با دانشگاهها نداشته ایم و فقط زمانی عدم برگزاری امتحانات را اعلام کرده ایم. بعد از برگزاری انتخابات دانشگاهها در خصوص برگزاری  ادامه امتحانات با توجه به تصمیم هیئت رئیسه اقدام می کنند.

دانشجو درباره فرجه زمانی امتحانات و برگزاری کلاسها در 16 هفته خاطرنشان کرد: برخی دانشگاهها در هفته های دوم شهریورماه و هفته دوم یا سوم بهمن ماه کلاسهای درس را آغاز کردند بر این اساس اگر هر دانشگاهی تقویم آموزشی را رعایت کرده باشد 16 کلاس را برگزار کرده است.
نظرات 2 + ارسال نظر
یه دانشجو جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام استاد شما در مشهد هم کلاس دارید؟ اگه دارید کجا؟
البته من کنترل میخوام

سلام بله احتمالا از خرداد با یکی از موسسات مشهد الکترونیک و کنترل خواهم داشت تا یکی دو هفته دیگه اطلاعیه کامل را در سایت خواهم گذاشت

مهسا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام
مهندس شما فوق لیسانس چه دانشگاهی هستید؟

سلام
به علت مشکلاتی که ایجاد میشود در سایت نمیگوییم فقط همین را بدانید که یکی از دانشگاه های سراسری تهران

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد