مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

احتمال اعلام نتایج کارشناسی ارشد فردا

با توجه به اینکه قرار است امسال نتایج کنکور ارشد سراسری قبل از کنکور علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اعلام شود و همچنین اعلام گفته می شود نتایج علوم پزشکی چهارشنبه اعلام خواهد شد احتمالا اگر مشکل خاصی پیش نیاید(که می آید!) دوشنبه یا سه شنبه باید شاهد اعلام نتایج کنکور ارشد باشیم.
نظرات 13 + ارسال نظر
آنلاین فرم یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.onlineforms.ir

سلام من مهرتاش هستم مدیر و طراح سایت آنلاین فرم
دیدم خیلیا نیاز دارند واسه بلاگ هاشون فرم های آنلاین بسازند برای ارتباط با مخاطب، فروش ، سفارش ، نظر سنجی و ... هر چی بخاند
اومدم یه سایت زدم کارتونو راه بندازم. که خیلی راحت با سلیقه خودتون فرم آنلاین بسازید تند و تند.
نه برنامه نویسی میخاد نه قالبسازی نه سایت نه هاست. همه چی تو خودش هست. (پلن رایگان هم داره :) )
این نرم افزار که امسال راه اندازی شده "سامانه فرم ساز تحت وب" نام داره و میتونید در آدرس
http://www.onlineforms.ir
ببینید و به رایگان عضو شوید و فرم هاتون رو بسازید
اینم یکسری نمونه فرم که با اون ساختم

نمونه فرم نظر سنجی همایش : http://onlineforms.ir/Forms/samples/16
فرم نظر سنجی محصولات کارخانه : http://onlineforms.ir/Forms/samples/18
فرم تقاضای مرخصی : http://onlineforms.ir/Forms/samples/17
نمونه فرم استخدام : http://onlineforms.ir/Forms/samples/15
فرم رضایت مشتری : http://onlineforms.ir/Forms/samples/19

فیلم آموزشی ساخت فرم:
http://www.aparat.com/v/WxvD2

امیدوارم برای همه مفید باشه

محمد یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام استاد جزوه تون بخش سوم رو تو سایت نمیزارین؟

سلام
فعلا درگیر ضبط فیلم آموزشی کنترل هستیم فضای حالت حذف شده از سرفص ها

مهدی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام استاد
استاد این فیلم که میگین چه جوریه کنکوریه ؟ کی آماده میشه ؟
استاد جزوه الکترونیکتون که قرار بود بزارین پس چرا نذاشتین؟
با تشکر

سلام
حل کنکور این یکی دو سال و همچنین بیان نکات مهم

مرد کنترل سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام استاد راستش من خیلی از جزوه ی کنترلتون دارم استفاده میکنم...خواستم ازتون تشکر کنم...
.
.
خدا کنه فضای حالت امسال ازش سوال بیاد!!!!

مرد کنترل چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام مجدد خدمت شما استاد.راستش یه سوال داشتم ؟استاد شما در جزوتون مباحث مربوط به خطا سیستم های فیدبم رو با فیدبک واحد منفی در نظر گرفتید درسته؟؟
برای مثبتش هم باید جدا بدست بیاریم؟؟
ممنونم.ولی الحق خیلی گویا و کامل و جامعست در عین داشتن عمده نکات مهم.ممنون.

سلام
بله با فیدبک منفی است برای مثبت هم باید برسی کنید البته قبلش پایداری را بررسی کن

دانشجو چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام استاد
من با رتبه 2800 مخابرات شبانه یزد گرایش میدان رو قبول شدم.
به نظرتون امسال دوباره کنکور بدم یا همین رشته و دانشگاه اعتبار کافی رو داره؟
اگه لطف کنید یه مقدار در مورد رشته هم بگید ممنون میشم .میگن خیلی سخته میترسم !
با تشکر

سلام اگر به این گرایش علاقه زیادی نداری با مشکل برخواهید خورد شبیه مغناطیس

هادی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

استاد سلام
احوالتون؟
استاد با 3300 الکترونیک سجاد مشهد(غیر انتفاعی) قبول شدم.به نظرتون ارزش داره؟
بعضیا میگن برای دکترا در مصاحبه رد میشم!واقعا همین طوره؟؟؟
همش تو فکرم.برای اپلای کردن چی استاد بازم مشکل داره؟؟
تشکر

سلام
برای دکتری احتمالا به مشکل برخواهید خورد
اگر وقت کافی داری امسال خوب برنامه ریزی کن و با رتبه بهتر آینده بهتری تضمین کنید

سارینا پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید.استاد نظرتون راجع به مهندسی فوتونیک دانشگاه تبریز چیه؟میشه با این عنوان قبولی به الکترونیک یه دانشگاه دیگه انتقالی گرفت؟چون هردو گرایش ۱ محسوب میشوند
از راهنمایی های ارزشمند شما سپاسگزارم.در پناه خداوند باشید.

سلام
سلام باید به فیزیک الکترونیک علاقه داشته باشی ولی دانشگاه خوبیه برای این رشته
انتقالی نمی شود بگیری

مخابرات پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

با سلام
تشکر ویژه بابت تمام راهنمایی هاتون .امیدوارم نتایج این کمک های بی دریغ در تک تک لحظات زندگیتون انعکاس پیدا کنه.بنده با 1300 مخابرات میدان دانشگاه بین المللی قزوین قبول شدم ولی استاد به خاطر اینکه 2 ماهه کار پیدا کردم و شدیدا بهش نیاز دارم نمیتونم این ترم برم کلاس .شما میدونید ترم یک ارشد می توان مرخصی تحصیلی گرفت یا نه اگر بلی می توانید مرا راهنمایی بفرمایید که با چه مدرک و ترجیحا بهانه ای مرخصی می دهند و اینکه من الکم و واسه میدان پیش می خورم lمرخصی مشکلی پیش میاره یا نه ازینکه کمکم می کنید سپاسگذارم

سلام
گرفتنش سخته
باید مشکل خیلی حادی داشته باشید با مدیر گروه دانشگاه مشورت کنید معمولا مدیر گروه کمکتون میکنه تا با آموزش مشکل پیدا نکنید

مرد کنترل دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام استاد ببخشید جسارتا ممنون میشم اگه به این سوالم جواب بدید.استاد در رسم مکان هندسی ریشه ها میگیم مکان قطب های حلقه بسته رو با استفاده از تابع تبدیل و صفر و قطب های حلقه باز رسم میشوند حالا استاد مگه G(S تابع تبدیل حلقه باز نیست؟؟خب ولی فرمی که ما مینویسیم یک به علاوه جی اس که کنارش یک H(S هم داریم خب این H(s که مربوط به حلقه باز نیست؟؟من موندم پس چرا میگیم حلقه باز ؟؟اگه تنها G(S بود نمیشد حلقه باز؟؟به هر حال ما داریم h(S رو هم دخالت میدیم دیگه!!!
ممنونم.

سلام ضرب فیدبک در پیشرو را هم اصلاحا حلقه باز میگیم که اگر فیدبک یک باشه همون g(s)است

مینا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

استاد نمی دونید با این خبرتون چه استرسی وارد کردید...

مجید سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام لطفا توروخدا زود به سوالم جواب بدید ازبین مجازی ابزار دقیق شیراز ومهندسی برق قدرت دانشگاه ازاد گناباد کدوم را انتخاب کنم تازودتر استخدام بشم فقط وفقط کار برام مهمه.اخویم به رحمت خدا رفته ودیگه روحیه کنکور دادن روندارم درضمن من لیسانس فیزیکم ودر رشته خودم وضعیت درسیم خوب بوده .تشکر

سلام تسلیت میگم
به نظرم اعتبار برق قدرت گناباد بهتر باشه ولی اینکه شما فیزیک بودی ممکنه به مشکل بر بخوری

ن دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام استاد چرا امسال گرایش قدرت اینطور شده من با رتبه ۱۷۳قدرت علم و صنعت هیچ گرایشی نیاوردم ام پارسال تا ۲۳۰ ماشینش قبول شده چرا چرا چرا؟استاد من خواجه نصیر سیستم اوردم به نظر شما اختلافش با علم و صنعت زیاده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد