اقای خاص به اولدترافورد خوش آمدی

 

تا ساعاتی دیگر ژوزه مورینیو آقای خاص سکان هدایت شیاطین سرخ را رسما به عهده می گیرد. با توجه به اینکه چلسی تیم متمول انگلیسی برای فصل بعد با آنتونیو کونته مربی باهوش و متفکر ایتالیایی برای هدایت این تیم به توافق رسید، شیخ منصور مالک باشگاه سیتی بی کار ننشست و در اقدامی متقابل، پپ گوآریولا بهترین مربی جهان را برای رهبری تیم خود انتخاب کرد، سران باشگاه منچستر یونایتد نیز برای اینکه از رقبا عقب نمانند، در یک اقدام درست، لوییز فن خال سرمربی سرشناس هلندی خود را کنار گذاشتند و تا ساعات دیگر به صورت رسمی، مورینیو آقای خاص را به عنوان سرمربی خود معرفی  خواهند کرد.

 اسکای اسپورتس گزارش داد ژوزه مورینیو با یونایتد به توافق رسیده و انتظار می‌رود حداکثر تا پس فردا قرارداد امضا کند. منچستریونایتد روز گذشته رسما خروج فن خال از این تیم را تایید کرد. گفته می‌شود مورینیو با یونایتد قرارداد ۵ ساله امضا خواهد کرد.

آخرین خبر: توافق نهایی با مورینیو انجام شد/ ۵ شنبه اعلام رسمی

 

منچستریونایتد امیدوار بود تا روز چهارشنبه رسماً آقای خاص را به عنوان سرمربی بعدی خود معرفی کند، ولی پیچیدگی مربوط به جزییات قرارداد، احتمالاً باعث می شود، اعلام رسمی، به روز پنج شنبه موکول شود. اما مورینیو، به مدیراجرایی یونایتد یک لیست ارائه کرده و خواستار خرید، یک مدافع میانی، یک هافبک راست، هافبک میانی و مهاجم شده است. البته زلاتان نیز جدا از این لیست قرار دارد و با قراردادی آزاد طی روزهای آینده رسماً یونایتدی خواهد شد.

 

فوری / انتقال زلاتان ابراهیموویچ به یونایتد تا ۴۸ ساعت آینده نهایی خواهد شد

 

 


 

 

 رسانه‌های انگلیسی حالا پا را فراتر گذاشته‌اند و هر یک به نوعی از چهره‌هایی که سرمربی پیشین تیم‌های رئال مادرید و چلسی به‌دنبال به خدمت گرفتن‌شان برای منچستریونایتد است، رونمایی کرده‌اند.

این 16 بازیکن با نام رسانه‌هایی که مدعی هستند، مورینیو به دنبال جذب آنهاست، به شرح زیر هستند:

1- زلاتان ابراهیموویچ از پاری‌سن‌ژرمن (دیلی میرر، دیلی اکسپرس، دیلی استار، ESPN و دیلی تلگراف)
2- خامس رودریگس از رئال مادرید (دیلی میرر و دیلی تلگراف)
3- جان استونز از اورتون (دیلی میرر، دیلی استار، دیلی تلگراف، ESPN و گاردین)
4- مارکینیوس از پاری‎‌سن‌ژرمن (دیلی میرر، دیلی تلگراف و ESPN)
5- پی‌یر امریک اوبامیانگ از بورسیا دورتموند (دیلی میرر)
6- ژائو ماریو از اسپورتینگ لیسبون (دیلی میل، دیلی استار، دیلی تلگراف و گاردین)
7- اِن‌گولو کانته از لسترسیتی (دیلی استار)
8- رافائل واران از رئال مادرید (دیلی استار)
9- پل پوگبا از یوونتوس (دیلی استار و گاردین)
10- توماس مولر از بایرن مونیخ (دیلی استار)
11- سادیو مانه از ساوتهمپتون (دیلی تلگراف و ESPN)
12- آندره گومز از والنسیا (گاردین)
13- آلوارو موراتا از یوونتوس (گاردین)
14- مائور ایکاردی از اینتر (گاردین)
15- اسکیل گارای از زنیت (گاردین)
16- الکس ساندرو  از یوونتوس (گاردین)

انتشار کتاب مجموعه سوالهای چهار گزینه ای مدار

به اطلاع دانشجویان مهندسی برق و علاقه مندان به تئوری مدار می رساند که کتاب " مجموعه سوالهای چهار گزینه ای مدار الکتریکی" از سری کتابهای گام برتر توسط انتشارات نگاه دانش به چاپ رسید. در این کتاب 575 سوال چهار گزینه ای مدار در قالب 9 فصل به همراه پاسخ تشریحی کامل، در 631 صفحه گنجانده شده است. امید است این کتاب مورد قبول مخاطبین گرامی قرار گیرد.

 

جهت اطلاع از نحوه تهیه کتاب اینجا را کلیک نمایید

گام برتر در مهندسی برق برگزار می کند

سوالات و پاسخ  آزمون ارشد مهندسی برق سال 93

برای دریافت سوالات و پاسخ آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق سال 93 از لینک زیر استفاده نمایید.



سایت گام برتر برق

آزمون ارشد 93 یک هفته عقب افتاد


خبر فوری آزمون ارشد 93 یک هفته عقب افتاد

براساس گزارشات واصله در رابطه با شرايط نامساعد جوي در اغلب استانهاي كشور و درخواست داوطلبان و خانواده­ هاي محترم آنان، مسؤولين محترم استاني، نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و هماهنگي بعمل آمده با وزارت محترم كشور  در رابطه با عدم امكان حضور داوطلبان يا مشكلات حضور به موقع در حوزه­ هاي امتحاني، سازمان سنجش آموزش كشور به منظور رفاه حال داوطلبان ترتيبي اتخاذ نمود تا آزمون كارشناسي ارشد سال 1393 به ترتيب طي روزهاي چهارشنبه 23 ، پنج­شنبه 24 و جمعه 25 بهمن­ ماه برگزار گردد. اطلاعيه تكميلي اين سازمان ساعت 14 روز شنبه 19 بهمن­ ماه از طريق سايت سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

آخرین اخبار از مستطیل سبز




هفته بيست‌و چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس شب گذشته (دوشنبه) با برگزاري يک ديدار به پايان رسيد که در آن دو تيم منچستر‌سيتي و چلسي در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. منچستر‌سيتي اين فصل موفق شده بود همه ديدار‌هاي خانگي خود را با پيروزي پشت سر بگذارد و همچنين از سال 2010 در تمام ديدار‌هاي خانگي خود در ليگ برتر موفق شده بود گلزني کند.


در نيمه اول شاهد بازي جذاب و زيبا از سوي دو تيم بوديم. ابتدا اين منچسترسيتي بود که روي ناهماهنگي مدافعان چلسي حمله مي‌کرد و موقعيت‌هاي خوبي داشت. سيلوا از دو متري دروازه توپ ساده‌اي را از دست داد تا بازي مساوي بماند. بعد از اين حمله باز هم چلسي دست به کار شد و اين بار هازارد با حرکات خود خط دفاع سيتي را آزار داد.

جدي‌ترين موقعيت نيمه اول را بازيکنان چلسي از دست دادند که راميرس در حالي که با دروازه‌بان سيتي در حالت تک به تک قرار داشت توپ را به دستان جو هارت کوبيد اما طولي نکشيد که در دقيقه 32 برانسيلاو ايوانوويچ موفق شد با شوتي سرکش گل نخست بازي را به ثمر برساند.

پس از اين گل سيتي چند حمله داشت ولي ضربات ژکو يکي پس از ديگري بيرون مي‌رفتند. در اواخر نيمه اول، هازارد از چپ حرکت کرد و با پاسي ديدني اتوئو را با دروازه خالي سيتي تنها گذاشت ولي مهاجم کامروني توپ را به ديرک دروازه زد تا نيمه نخست بازي با برتري يک بر صفر چلسي به پايان برسد.

در نيمه دوم نيز باز‌هم چلسي سراپا حمله بود و اين‌بار نمانيا ماتيچ خريد جديد چلسي با شوتي از راه دور خطرساز شد که ضربه اين بازيکن نيز به تير دروازه اصابت کرد. چند دقيقه بعد داويد سيلوا موقعيتي عالي از دست داد.

در ادامه مسابقه کيهيل از روي يک ضربه کرنر بار ديگر تير دروازه هارت را براي بار سوم به لرزه در آورد. در ادامه موقعيت‌هاي سيتي به ثمر نرسيد تا بازي با همان نتيجه يک بر صفر به اتمام برسد و سيتي اولين شکست خانگي خود در اين فصل ليگ برتر را متحمل شود.

بدين ترتيب چلسي هم‌امتياز با منچسترسيتي و تنها با دو امتياز کمتر از آرسنال در رده سوم ليگ باقي ماند.

آزمون مدار - کنترل خطی مصادف با روز دانشجو

آزمون مشترک مدار - کنترل خطی مصادف با روز دانشجو یکشنبه 17 آذر ساعت 22:15 برگزار می شود. به نفرات اول ، دوم و سوم این ازمون جایزه ی نقدی تقدیم می شود. تعداد سوالات هر درس 4 سوال و وقت پیشنهادی  کل آزمون 50 دقیقه است. ضمنا داوطلب تا یک ساعت بعد شروع آزمون فرصت دارد که پاسخ گزینه ای را برای ناظر آزمون ایمیل نماید. رتبه بندی داوطلبین در این ازمون به این صورت است ، داوطلبی که در مدت زمان کمتر به سوالات بیشتری پاسخ دهد در رتبه بالاتری قرار می گیرد. اسامی نفرات اول تا سوم آزمون از طریق سایت اعلام می شود.منتظر اخبار تکمیلی در مورد مباحث این آزمون باشید.


آزمون تعیین سطح مدار امشب در سایت گام برتر

دانشجویان عزیز می توانند از طریق لینک زیر در ساعت 22:30 در آزمون تعیین سطح مدار ویژه کنکور ارشد 93 شرکت نمایند.


سایت گام برتر برق

پیروزی پرتغال و شکست فرانسه


دور رفت مرحله پلي‌اف رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل با برگزاري 4 ديدار در قاره اروپا به پايان رسيد.پرتغال و سوئد حساس‌ترين ديدار اين مرحله را برگزار کردند که اين ديدار در پايان با برتري يک بر صفر پرتغال به پايان رسيد.

هر چند پرتغال بازي را بهتر شروع کرد اما هر دو تيم در نيمه نخست به يک اندازه موقعيت داشتند که نتوانستند به گل برسند.ضربه ايستگاهي کالستروم سوئذي خطرناک ترين موقعيت نيمه نخست بود که سوئدي‌ها از دست دادند.

هلدرپوستيگا و کريستيانو رونالدو نيز چند بار در نيمه نخست مي توانستند پرتغال را جلو بيندازند که موفق نبودند. پرتغالي‌ها در نيمه دوم روي دروازه حريف خيمه زدند اما هيچ کدام از فرصت‌هاي اين تيم به اندازه کافي زهردار نبود که دروازه سوئد را باز کند اما در دقيقه 81 کريستيانو رونالدو با ضربه سر موفق شد در اين ديدار هم گلزني کند و تيمش را به يک پيروزي با ارزش برساند.

ايسلند و کرواسي در ديگر ديدار به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با تساوي بدون گل به پايان رسيد. به اين ترتيب کرواسي شانس اين را دارد که با يک پيروزي در بازي برگشت در خانه، جواز صعود به جام جهاني 2014 را بدست آورد.

يونان در ديگر ديدار موفق شد در خانه با نتيجه 3 بر يک روماني را شکست دهد و در آستانه صعود به جام جهاني قرار گيرد. کنستانتينوس ميتروگلو (2 بار) و ديميتريس سالپيلگيديس براي يونان و بوبان استانکو تک گل روماني را به ثمر رساند.

اوکراين نيز در خانه به ديدار فرانسه رفت که اين ديدار در پايان با برتري 2 بر صفر اوکراين پايان رسيد تا فرانسه قهرمان جام 1998 در آستانه حذف از جام جهاني قرار گيرد. در اين ديدار ابتدا رومن زوزوليا موفق شد اوکراين را جلو بيندازد اما اين پايان کار نبود و آندره يارمولنکو موفق شد گل دوم را نيز از روي نقطه پنالتي به ثمر برساند تا اين ديدار در پايان با برتري 2 بر صفر اوکراين به پايان برسد.

تابلو نتايج:

ايسلند صفر – کرواسي صفر

پرتغال يک - سوئد صفر

يونان 3 – روماني يک

اوکراين 2- فرانسه صفر

بازي‌هاي برگشت اين مرحله سه‌شنبه  برگزار مي‌شود و تکليف چهار تيم باقي مانده از اروپا براي صعود به جام جهاني مشخص خواهد شد.

اوکراین - فرانسه




Preview Ukraine - France

امشب در کیف از ساعت 23:15 به وقت ایران ،  خروسهای اروپا در پلی اف جام جهانی 2014 به مصاف اوکراینی می روند که در 11 بازی اخیر خود شکست نخورده است.میخال فومنکو مربی اوکراین اصلا نگران این بازی نیست و امیدوار است که فرانسه را با شکست بدرقه کند در حالی که فرانسه شانس اول پیروزی در این بازی است.

پرتغال - سوئد  "جنگ ستارگان"


Preview Portugal - Sweden

امشب ساعت 23:15 به وقت ایران در مرحله ی پلی آف جام جهانی 2014 در منطقه ی اروپا در یک بازی بسیار حساس تیم سوئد در شهر لیسبون مهمان پرتغال است.

زلاتان و رونالدو؛ دو نفر از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال هستند . اما تنها یکی از آنها در جام جهانی برزیل حضور خواهند داشت.

مهاجم پاری سن ژرمن و ستاره رئال مادرید امشب در دیدار رفت پرتغال- سوئد در لیسبون مقابل هم قرار می گیرند و اگرچه زلاتان اعلام کرد که این دیدار تنها رویارویی او و رونالدو نیست اما بسیاری منتظرند تا ببینند کدام یک از این در نهایت می تواند تیمش را به جام جهانی برساند.

اریک همرن، سرمربی تیم ملی سوئد، معتقد است که دیدار تیمش مقابل پرتغال در پلی آف انتخابی جام جهانی، یک جدال بین زلاتان ابراهیموویچ و کریس رونالدو است.

زلاتان و رونالدو فصل جدید را بسیار خوب آغاز کردند و همرن امیدوار است که ستاره تیمش بتواند در مجموع دو دیدار ستاره پرتغالی را کنار بزند و سوئد را به جام جهانی برساند.او به خبرنگاران گفت: البته این جدالی بین دو بازیکن در کلاس جهانی است.

دیدار رفت دو تیم امشب در لیسبون برگزار می شود و دیدار برگشت 4 روز دیگر در سولنا خواهد بود.


جلد جالب آ بولا؛ رونالدو-زلاتان، جنگ ستارگان

پاسخ تشریحی آزمون تعیین سطح مدار

پاسخ تشریحی آزمون تعیین سطح مدار را از سایت گام برتر می توانید دریافت نمایید.

برنامه مشاوره جهاد دانشگاهی تهران ویژه رشته برق در پاییز 92


برگزاری آزمون تعیین سطح درس مدار  ویژه کنکور ارشد مهندسی برق 1393

 



آزمون تعیین سطح درس مدار الکتریکی ویژه کنکور ارشد مهندسی برق 1393 در روز شنبه 30 شهریور  ساعت 22:30 برگزار خواهد شد.مباحث آزمون تعیین سطح مدار،  مدارهای مقاومتی ، مدارهای مرتبه اول و دوم  و تبدیل لاپلاس است.این ازمون شامل 12 سوال است و وقت پیشنهادی آن 45 دقیقه است.پاسخ تشریحی سوالات آزمون 15 دقیقه بعد اتمام آزمون در دسترس داوطلبین خواهد بود. به دانشجویان عزیز توصیه می شود که برای محک جدی خود  با برنامه ریزی قبلی در این آزمون شرکت نمایند که در این صورت این آزمون می تواند ارزیابی مناسبی  در اختیار  داوطلبین قرار دهد.



برنامه  کلاسهای جهاد دانشگاهی واحد تهران پاییز 92





دانشجویان عزیز می توانند با تخفیف حداکثر 40 درصد از کلاسهای پاییز 92 جهاد دانشگاهی بهره مند شوند.

کوییز 12 مدار الکتریکی

کوییز 12 مدار الکتریکی از مبحث دوقطبی ها در ادامه قابل دریافت است.

پاسخ آزمون شماره 12 مدار در سایت گام برتر بارگذاری می شود.

ادامه نوشته

کوییز 9 کنترل خطی

کوییز 9 کنترل خطی در ادامه قابل دریافت است.

ادامه نوشته

برگزاری ازمون تعیین سطح مدار در روز شنبه 30 شهریور

آزمون تعیین سطح مدار الکتریکی ویژه کنکور ارشد 93 که قرار بود شنبه 23 شهریور برگزار شود به دلیل درخواست دانشجویان برای رسیدن به آمادگی بیشتر هفته اینده روز شنبه مورخ 30 شهریور  ساعت 22:30  برگزار می شود.

پاسخ تشریحی کوییز 11 مدار الکتریکی

پاسخ تشریحی کوییز 11 مدار الکتریکی در ادامه قابل دریافت است.

ادامه نوشته

پاسخ تشریحی کوییز 10 مدار الکتریکی

پاسخ تشریحی کوییز 10 مدار الکتریکی در ادامه قابل دریافت است.

ادامه نوشته

آزمون 9 کنترل خطی

ضمن عرض پوزش، به اطلاع داوطلبین عزیز می رسانیم آزمون 9 کنترل خطی که بنا بود امروز سه شنبه برگزار شود در روز جمعه 22 شهریور بارگذاری خواهد شد. پاسخ تشریحی کوئیز 10 مدار الکتریکی امشب بارگذاری خواهد شد.


افتتاح سایت جدید ما






به حول و قوه الهی شنبه 30 شهریور ساعت 22:30 سایت گام برتر با برگزاری آزمون تعیین سطح مدار رسما افتتاح می شود.

سایت گام برتر در برنامه بعدی خود برگزاری  آزمون  تعیین سطح درس ریاضیات( ریاضی مهندسی - معادلات -آمار و احتمال)
در مهر 92 مربوط به  همه رشته های فنی مهندسی ویژه کنکور ارشد 1393 را قرار داده است.

سوالات کوییز 11 مدار

سوالات کوییز 11 مدار در ادامه قابل دریافت است.

ادامه نوشته

برگزاری ازمون 11 مدار و آزمون 9 کنترل خطی

آزمون 11 مدار الکتریکی امروز جمعه ساعت 22:45 و آزمون 9 کنترل خطی روز سه شنبه ساعت 22:30 برگزار می شود.

مباحث آزمون مدار حالت دائمی سینوسی، تبدیل لاپلاس و فرکانس طبیعی است.




پاسخ تشریحی کوییز 9 مدار الکتریکی

پاسخ تشریحی کوییز 9 مدار الکتریکی در ادامه قابل دریافت است.

ادامه نوشته

سوالات کوییز 10 مدار مدل نقره ای

سوالات کوییز 10 مدار مدل نقره ای در ادامه قابل دریافت است.

ادامه نوشته

سوالات کوییز 8 کنترل خطی

سوالات کوییز 8 کنترل خطی در ادامه قابل دریافت است.

ادامه نوشته

تخفیفات و شرایط استثنایی ثبت نام در کلاسهای جهاد دانشگاهی

تخفیفات و شرایط استثنایی ثبت نام در کلاسهای کارشناسی ارشد جهاد دانشگاهی در رشته برق پاییز 92 را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.



ادامه نوشته

آزمون نقره ای درس مدار و آزمون 8 کنترل خطی

آزمون نقره ای(silver style) درس مدار و آزمون 8 کنترل خطی یک شنبه ساعت 22:30 برگزار می شود.



آزمون نقره ای (silver style) به درخواست دانشجویان عزیز از مدارهای مقاومتی ، مدارهای مرتبه اول ، لاپلاس است.آزمون های مدل نقره ای جنبه دوره و جمع بندی دارند.



                            

کوییز 9 مدار الکتریکی

کوییز 9 مدار الکتریکی را در ادامه می توانید دریافت نمایید.

ادامه نوشته