مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

چند نکته در مورد انتخاب دانشگاه های دارای مصاحبه

با توجه به سوال اکثر دانشجویان به نکات زیر در مورد انتخاب این دانشگاه ها توجه کنید:

1. از رشته های دانشگاه شاهد هر تعدادی بزنید مشکلی ندارد فقط بقیه دانشگاه های خاص فقط دو انتخاب میتوانید انجام دهید مثلا اگر روزانه الکترونیک و شبانه کنترل مالک اشتر را بزنید دو انتخاب شما پر خواهد شد.

2.در صورت عدم موفقیت در مصاحبه کامپیوتر سنجش این انتخاب را حذف میکند یعنی عملا تاثیری در انتخاب رشته و قبولی شما ندارد پس نگران مصاحبه نباشید

3. دانشگاه امام حسین را با توجه به اینکه هر سال تا اسفند ماه از طریق سنجش فرم ثبت نام داخلی را منتشر میکرد و امسال متاسفانه منتشر نکرده توصیه میکنم فقط کارمندان سپاه انتخاب کنند.

4.دانشکده اطلاعات شرایط خیلی محرمانه ای دارد حتی سایت اینترنتی هم ندارد هر کسی نمی تواند در این دانشکده درس بخواند.

5.از لحاظ مصاحبه دانشگاه مالک اشتر نسبت به شاهد خیلی راحت تر می باشد.

6. از لحاظ پژوهشی و علمی دانشگاه مالک را پیشنهاد میکنم.

در روزهای آتی در مورد هر دانشگاه همراه با تصاویر مخصوص آن دانشگاه توضیحات مفصلی قرار خواهم داد. 

نظرات 65 + ارسال نظر
شیرازی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ق.ظ

سلام
استاد با رتبه 710 قدرت با توجه به افزایش ظرفیت میشه دانشگاه صنعتی شیراز روزانه آموزش محور نباشه قبول شم؟
ممنونم

علی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام استاد :
با رتبه 572 مهندسی پزشکی روزانه تهران کجا میشه قبول شد؟!
امیر کبیر شانس دارم؟!

رضا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

استاد سلام
دیدم بلاگفا خیلی شلوغه گفتم بیام اینجا

به نظرتون مالک تهران روزانه بزنم یا شبانه با توجه به محدودیتی دو تایی که دارم چی بزنم و چه رشته ای ؟

در مورد مکاترونیک احتمال شبانه تهران دارم ؟؟ میخواستم لطف کنید یه پشنهاد بدید دقیقا چه دانشگاهی شانس دارم؟

زبان 21
مدار 33
الکترونیک 50
کنترل 18
بقیه سفید

گرایش 1 : 2023
گرایش 2و5و6 : 4281
گرایش 3 : 2475
گرایش 4 : 2636
گرایش 7 : 2301
گرایش 8 : 1532

سلام
خیلی زرنگی!
مالک روزانه و شبانه شانس دارید مکاترونیک شبانه هم شاید بیاری
اول مکاترونیک های تهران روزانه و شبانه ها را بزن

محمد سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام استاد
رتبه کنترل من 116 شده
انخاب هام به صورت زیره :
1- تهران روزانه
2- شریف روزانه
3-تهران شبانه
4-شریف شبانه
5-امیر کبیر
6-خواجه نصیر
به نظر شما خواجه نصیر بهتر از امیر کبیر نیست؟
شبانه تهران یا شریف ارزش داره بالاتر از روزانه امیر کبیر با خواجه نصیر باشه؟ (واسه شبانه مشکل مالی ندارم )

چرا در کنترل اساتید به نام تری داره ولی معمولا امیرکبیر زودتر پر میشه
اگر هیچ تفاوتی نمیکنه اسم تهران ارزشش را داره

زهرا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام استاد
میشه لطفا دانشگاه مالک اشتر عباس پور و شاهد را به ترتیب سطح علمی بگید؟
750 کنترل شانس قبولی شبانه علم و صنعت را داره؟

مالک و عباسپور در یک سطح ولی عباسپور زودتر پر می شود بعد از اینها شاهد

با این رتبه روی مرز قرار دارید انشالله قبول می شوید

رضا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

استاد ممنونم ازت
ایشا الله هر خیری از خدا خواستی بهت بده

مرسی خسته گی از تنم بیرون رفت این همه تشکر کردن کسی دعا برام نکرد
شما هم موفق باشید

علی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام استاد :
استاد خواهشا جواب سوال منو بدید (ممنون)
با رتبه 572 مهندسی پزشکی روزانه تهران کجا میشه قبول شد؟!
امیر کبیر شانس دارم؟!

سلام امیر کبیر شانس بالایی دارید

رضا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام
استاد من دیگه اینجا رو یاد گرفتم درسته دیر تر چک میکنید اما 100% جواب میدید و رندوم نیست

خوب من الان میدونم تهران رو چطوری بزنم به نظرتون روزانه شهرستان چطوری بزنم؟

زبان 21
مدار 33
الکترونیک 50
کنترل 18
بقیه سفید

گرایش 1 : 2023
گرایش 2و5و6 : 4281
گرایش 3 : 2475
گرایش 4 : 2636
گرایش 7 : 2301
گرایش 8 : 1532

یه سوال دیگه هم دارم برای تجربه میپرسم(مهمه برام)
اگه درصدام رو ببینید ، من استراتژی ایم این بود که از هفت تا درس الکترونیک چهار تا رو انتخاب کردم و سه تا شون رو حذف کردم تا تو هر دفترچه دو درس رو پاسخ بدم اینطوری زمان بیشتری برای حل دارم (آخه واقعا توی زمان مشکل داشتم و با اینکه درس ها رو حذف کردم فقط یه ربع اضافی اومد) به نظرتون اشتباه کردم؟ یا نه کار خوبیه؟ راه حل بهتر چیه ؟؟

سلام شما ها همه کنکوری کار هستید روش تستی برای سوال پرسیدن کشف کردید!!!
اول مکاترونیک ها را بزن چون شانس بیشتر و دانشگاه های بهتری شاید قبول شوید
اول شهرهای خوب مثل صنعتی اصفهان فردوسی مشهد شیراز تبریز و سپس با توجه به شهر سکونت تصمیم بگیر

روش بهتر این بود که تمام درس ها را میخوندی و سر جلسه تست های آسان را انتخاب میکردی

مریم سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

اگه امکانش هس درمورد مکاترونیک و انرژی تجدیدپذیر و فتونیک و مهندسی هسته ای توضیحاتی بدهید
باتشکر

milad چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ

ابتدا از زحماتتون تشکر میکنم سپس برای عاقبت به خیریون دعا میکنم. امیدوارم ما هم روزی مثل شما بشیم. شما ترازهای دانشگاهها رو برا الکترونیک و کنترل زدید میشه لطف کنید برا مخابرات و قدرت هم بزنید. حداقل به صورت خلاصه هم که شده ترازهارو بزنید. به نظرتون با افزایش ظرفیتها با چه رتبه ای میشه قدرت روزانه لرستان قبول شد؟

سلام
ممنون از لطفتون بهترین دعا را کردید تا فردا میزارم

لرستان تا 2200 فکر کنم امسال میاره

علی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام استاد
میخواستم در مورد انتخاب lدانشگاه راهنمایی کنید
الکترونیک
2260
مکاترونیک
2050

راستی شبانه تهران شانس دارم ؟

پژمان چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام استاد من با تقریبا2900 احتمال اوردن شبانه ارومیه را دارم؟احتمال قبولی کجا رو بیشتر میدین؟سطح علمی پیام نور تهران چطوره؟
ممنون برایتان دعای خیر میکنیم

ali چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام استاد
خداقوت
درصدام
زبان 45
ریاضی 20
مدار 42
الک 27
کنترل 22

رتبه در الک 1600
استاد چن درصد احتمال داره روزانه ی دانشگاه تبریز رو بیارم؟!

لاله حسینی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

باسلام. و تشکر از شما.استاد رتبه2927 الکترونیک و معدل 51/14 چقدر احتمال داره شبانه رازی کرمانشاه رو بیاره؟شبانه شاهد چطور؟ به نظرتون دانشگاه ازاد شرکت کنم ؟یعنی با این رتبه میشه امید قطعی داشت؟
انشالله مورد توجهات ویژه خداوند باشید.

مشهد چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام استاد
خسته نباشید...
من 1000 الک، 1100 مخابرات، 1050 کنترل و 850 مهندسی پزشکی شدم.
میشه یکم راهنماییم کنید. اولویتم مخابرات سیستمه
اساتیدم میگن فردوسی بهترین گزینست.میشه جاهایی ک قبول میشم تو تهران. بم بگید.(اول مخابرات بعد بقیه)

پزشکی خواجه نصیر و شاید شبانه امیر کبیر
الک شهید بهشتی مخابرات شهید بهشتی
کنترل عباسپور

رها چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام استاد می خواستم بپرسم در صورت قبولی تو مصاحبه دانشگاه های شرایط خاص حتما باید به اون دانشگاه بریم؟یعنی سازمان سنجش تو نتایج نهاییش یه رشته دیگه هم به عنوان قبولی معرفی میکنه یا نه؟

فقط یک رشته اعلام خواهد کرد

رها چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

با سلام با رتبه های 3728 الکترونیک 3525 مخابرات 3030قدرت 3200 کنترل 3501 مکاترونیک و2800 مهندسی پزشکی احتمالش هست روزانه در یکی از شهرهای بیرجند .سبزواز.کرمان .شاهرود.سمنان.یزد.زاهدان رو بیارم در مورد شبانه چه طور؟
برا انتخاب مالک اشتر شما کدوم دو تا انتخاب رو پیشنهاد میکنید؟

رضا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام مجدد به استاد عزیز
بین خوارزمی و تربیت دبیر رجائی و مالک اشتر به لحاظ علمی کدومشون بالاتره؟ لطف میکنید هر سه رو مرتب کنید
با آرزوی سلامتی برای شما

احمد چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام سپاس از وبلاگ عالیتون . خیلی استفاده می بریم
استاد رتبه من 1350 الکترونیک شده میخواستم شبانه شهید بهشتی یا شبانه دانشگاه شیراز رو بزنم که الآن میبینم شبانه هر دو دانشگاه برداشته شده... به نظر شما شانسم رو در کجا امتحان کنم بهتره ؟!!!

عباس چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام استاد عزیز.برخودم لازم میدونم تا از پاسخگوییتون به سوال های ما تشکر کنم.لطفا بهم بگین که آیا من با رتبه 2078 قدرت روزانه یا شبانه جایی احتمال داره قبول بشم؟با مکاترونیک 3200 چی؟ممنونم.

مهدی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام استاد
خسته نباشین
فکر کنم اولین و تنها سوال مربوط به این قسمت:
از هر دانشگاه خاص میتونیم 2تا بزنیم یا از همشون باید 2تا انتخاب کنیم؟
مثلا من میتونم هم از دانشکده صداسیما 2تا بزنم و هم از مالک اشتر 2تا؟
با رتبه 2549 الکترونیک چقدر احتمال شبانه زنجان رو دارم؟
تشکر

نه در کل دو کد رشته محل باید بزنید مثلا اگر الکترونیک روزانه و شبانه مالک را زدید دیگر حق ندارید دانشگاه خاص بزنید
احتمال زیادی داره بیاری

aaaaa پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام استاد
اگه میشه یه کم در مورد دانشکده صدا و سیما و رشته صدا توضیح بدید و چه رتبه ای میخاد؟ باتشکر از شما به خاطر سایت خوبتون

milad پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام مهندس خسته نباشید. مهندس قرار بود این ترازای قدرتو مخابراتم بزارید. مرسی

حمید پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام استاد
سیستم قدرت دانشگاه اصفهان بهتره یا راه آهن برقی علم وصنعت؟

سلام پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام استاد
اگه کارشناسی یه گرایش باشیم مثل الکترونیک ارشد قدرت اجازه می دن دانشگاه تدریس کنیم ؟

بله بستگی به دانشگاهی داره که میخواهید تدریس کنید

رها پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

با سلام با رتبه های 3728 الکترونیک 3525 مخابرات 3030قدرت 3200 کنترل 3501 مکاترونیک و2800 مهندسی پزشکی احتمالش هست روزانه در یکی از شهرهای بیرجند .سبزواز.کرمان .شاهرود.سمنان.یزد.زاهدان رو بیارم در مورد شبانه چه طور؟
برا انتخاب مالک اشتر شما کدوم دو تا انتخاب رو پیشنهاد میکنید؟

فرزاد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام استاد میشه راجب به پذیرش دانشگاه های خاص توضیح بیشتری بدین اخه من ار مشاور پرسیدم به من گفتن که نتایج نهایی مصاحبه دانشگاه های خاص بعد از نتایج نهایی که سازمان سنجش منتشر میکنه .انتشار پیدا میکنه
یعنی اگه کسی در مصاحبه قبول بشه سازمان سنجش یه رشته دیگم اعلام میکنه وداوطلب خودش میتونه انتخاب کنه که به کدوم رشته بره؟
در ضمن به من گفتن که در صورت پذیرش در این دانشگاه ها ترم بهمن باید بری سر کلاس
میخواستم بپرسم تا چه حد این حرفا صحت داره؟

نمیدانم با کی مشاوره کردید ولی انطور نیس سنجش فقط یک رشته اعلام خواهد کرد حدودا یک ماه دیگه دعوت به مصاحبه خواهید شد از مهرماه هم مانند بقیه دانشگاه ها سر کلاس میروید

مصطفی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

با سلام میشه با رتبه 2800 مهندسی پزشکی روزانه یا شبانه جایی قبول شد اگه اره لطفا چند مورد ار اون دانشگاه ها رو بگید؟

میعاد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام استاد اینجا در جواب اقا مهدی که شما پاسخ دادین :(اگه 2کد محل مالک اشترو بزنی دیگه نمیتونی دانشگاه خاص بزنی) میخواستم بپرسم برای دانشگاه شاهدم همینطور هست ؟یعنی اگه 2 تا مالک انتخاب کنم دیگه نمیتونم از دانشگاه شاهد انتخاب کنم؟ اخه تو دفترچه نوشته شاهدو اما صادق هرچی بزنیم اشکال نداره

پیمان پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام ببخشید من قدری گیج شدم منظور دو تا کد رشته محل چیه یعنی من نمیتونم همه ی گرایش های دانشگاه مالک اشتر به علاوه همه ی گرایش های امام حسین بزنم؟اینجوری من دوتا دانشگاه خاص رو زدم دیگه!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

با سلام میخواستم بپرسم در صورت قبولی در رشته های مهندسی هسته ای راکتور و پرتو می تونیم برا دکتری مثلا در الکترونیک یا مخبارات پذیرفته بشیم؟

ندا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

با سلام با رتبه 3000 قدرت و 3226 کنترل میشه روزانه مالک اشتر قبول شد؟

مهسا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

با سلام
شما گفتید از دانشگاه شاهد هرچند تا میشه انتخاب کرد .
فقط مالک را 2 تا میشه انتخاب کرد ولی مشاوره ام می گه از هر دو فقط 2 تا میشه ،شاهد و مالک فرقی نداره
درسته؟
و ی سوال دیگه من میتونم هم شاهد و هم مالک را انتخاب کنم یا فقط و یکیشو میتونم
ممنون میشم جوابم را بدید و من رو از سردرگمی نجات بدید
اجرکم عندالله

شما از مالک دو تا و از شاهد هر چقدر که خواستید بزنید مشکلی ندارد

بهناز پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام استاد
خسته نباشید
من تو گرایش 8 برق (مکاترونیک) رتبه م شده 2723 من امسال واسه ارشد اصلا تلاشو سرمایه گذاری نکرده بودم ب نظرتون دانشگاه مالک اشترو انتخاب کنم یا بذارم واسه سال بعد؟
استاد خواهشا کمکم کنید شرمنده خیلی سوال دارم
1. مالک اشتر دانشگاه خوبیه؟ از نظر علمی در چه رده ایه؟
2.مکاترونیک بازار کارش تو ایران چطوریه؟
مالک اشتر دانشجوهاشو بورسیه میکنه؟

امین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام خسته نباشید من سهمیه دبیری دارم .هیچ جایی تو انتخاب رشته نیست که من اینو تیک بزنم پس چطور سازمان سنجش اینو در نظر میگیره؟ ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

با سلام شرمنده استاد من واقعا گیج شدم شدم اون بالا در جواب یکی از بچه ها گفتین:نه در کل دو کد رشته محل باید بزنید مثلا اگر الکترونیک روزانه و شبانه مالک را زدید دیگر حق ندارید دانشگاه خاص بزنید
بعد الان دارین در جواب خانم مهسامیگید:شما از مالک دو تا و از شاهد هر چقدر که خواستید بزنید مشکلی ندارد
خب شاهدم دانشگاه خاصه که؟
اینو اگه میشه توضیح بدین

پژمان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

با سلام.
شرایط دانشگاه امام حسین واسه پذیرش چیه؟
آیا شرط معدل کارشناسی هم داره؟

ارشد جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام استاد
دانشگاه شیراز و صنعتی شیراز برای دوره روزانه (خواهران) خوابگاه ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش می کنم جواب بدهید. ممنون

حسین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام استاد
میشه خواهش کنم یه راهنمایی بفرمایید و صنعتی بابل و شاهرود و شهرکرد رو مقایسه کنید با هم؟
با 2600 شبانه اینها رو میارم؟

مهسا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ

با سلام
اگر شاهد را انتخاب کنیم در میانه ی انتخابمان و در مصاحبه رد بشیم باز بقیه ی انتخابهای بعد از شاهدم بررسی میشود؟
خواهش می کنم جواب بدید امروز آخرین روز است . من هنوز سردرگم هستم.

زهرا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام
ببخشید می خاستم بپرسم در گرایش مخابرات سیستم دانشگاه تربیت مدرس بهتر است یا علم و صتعت؟

رتبه ام 291 مخابرات هستش
میگن یکی از این دو تا رو قبول میشم

آیدین شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ

استاد سلام امیدوارم اجر کارتون رو ببنید من که خیلی مزاحم شدم-من 4 تا سوال یک خطی دارم
استاد
می خواستم بدونم
1-مخابرات با رتبه 2085 روزانه و شبانه کجا قبول میشه؟
2-کنترل با رتبه 1604 روزانه و شبانه کجا قبول میشه؟
3-مهند پزشکی با رتبه 1765 روزانه و شبانه کجا قبول میشه؟
4-و مکاترونیک با رتبه 1232 روزانه و شبانه کجا قبول میشه؟

ali شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

1-با سلام استاد من رتبه 440 مخابرات هستم به نظر شما می ارزه روزانه وشبانه رمز یا شبکه دانشگاه تهران رو قبل از تربیت مدرس یا امیر کبیر بزنم ؟2-چقدر احتمال قبولی هست؟؟ ممنون

علی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ق.ظ

سلام استاد.
من رتبم در مخابرات 1450 شده. چقدر شانس مخابرات سیستم روزانه مالک دارم؟ شبانه چی؟

مریم یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

برق بیرجند و سمنان و زشت و گرگان و سبزوار و یزد و پزشکی بابل و سمنان رو ب چ ترتیب بچینم؟مشهد زندگی میکنم
خواهش میکنم جواب بدین

حسن یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام استاد
1 سوال داشتم چرا تو دفترچه کد رشته ها برای دانشگاه شاهرود 2 کد نوشته و برای هیچکدوم هم نه گرایش مشخص کرده و نه محدودیت جنس پذیرش داره؟تفاوتش چیه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

با سلام من با 3200 کنترل روزانه کنترل ورزانه سیستم های هدایت کنترل دانشگاه مالک اشترو انتخاب کردم ایا احتمال قبولی و دعوت به مصاحبه هست یا نه ؟
ممنون میشم جواب بدین چون ویرایش تا سه شنبه مهلت داره

رضا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام استاد مخابرات سیستم یزد و الک دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان روزانه تا چ رتبه ای در کنکور سال 91 گرفته اند...ممنون میشم جواب بدین....

مصطفی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام امروز اخرین روز ویرایشه خواهش میکنم بگید من با رتبه های 3700 الکترونیک 3500مخابرات 3500 مکاترونیک 3200 کنترل 3030 قدرت و2800 مهندسی پزشکی روزانه و شبانه شهرای بیرجندو سمنان.شاهرود. کرمان. زاهدان.سبزوار شانس دارم؟
برای مالک اشتر پیشنهاد میکنید چه گرایشی رو ازش بزنم؟

رها سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

با سلام با رتبه های 3728 الکترونیک 3525 مخابرات 3030قدرت 3200 کنترل 3501 مکاترونیک و2800 مهندسی پزشکی احتمالش هست روزانه در یکی از شهرهای بیرجند .سبزواز.کرمان .شاهرود.سمنان.یزد.زاهدان رو بیارم در مورد شبانه چه طور؟
برا انتخاب مالک اشتر شما کدوم دو تا انتخاب رو پیشنهاد میکنید؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد