مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

تحلیل درس به درس کنکور ارشد 92 (قسمت دوم: مدار 1و 2)

مباحث درس مدارهای الکتریکی معمولا به طور سلسله مراتبی و با یک توالی منطقی تکامل پیدا می کنند. به این معنا که مباحث هر فصل، وابسته به فصول قبل است و برای تسلط بر آن ها، دانستن موضوعات قبلی و تسلط بر آن ها ضروری است. بر همین اساس، هر سوال مدار معمولا به طور طبیعی ترکیبی از چندین مبحث را در خود دارد و به همین دلیل، شاید جداسازی سوالات بر حسب سرفصل کار منطقی ای نباشد.

ادامه مطلب ...

تحلیل درس به درس کنکور ارشد 92 (قسمت اول: ریاضیات)

سؤالات ریاضیات در آزمون کارشناسی ارشد 92، به لحاظ تعداد همانند سال قبل 12 بود ولی در بودجه‌بندی تغییر کوچکی رخ داده بود و آن اینکه 1 سؤال از سهم سؤالات ریاضی مهندسی کسر و به سهم سؤالات معادلات دیفرانسیل اضافه شده بود. در واقع امسال 6 سؤال به ریاضیات مهندسی، 4 سؤال به معادلات دیفرانسیل و 2 سؤال به آمار و احتمال اختصاص یافته بود. در زیر سؤالات هر یک از این دروس به تفکیک مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد:


ادامه مطلب ...

الزام دانشگاه ها در عمل کردن به مصوبه امتحانات در ایام انتخابات

وزیر علوم‏ ‏‏‏تحقیقات و فناوری بار دیگر بر اجرایی کردن مصوبه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاهها در ایام انتخابات تاکید کرد.

 کامران دانشجو عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی نخستین دانشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی کشور در مشهد در جمع خبرنگاران درباره الزام دانشگاهها به اجرایی کردن مصوبه امتحانات پایان ترم نیمسال دوم تحصیلی جاری‌ تاکید کرد: تمام دانشگاههای کشور بر اساس مصوبه ای که پایان سال ٩١ به آنان ابلاغ شد امتحانات پایان ترم را برگزار می کنند. با بررسیهایی که صورت گرفت و درخواستهایی که از سوی دانشجویان وجود داشت بهتر دیدیم در روزهای 20 خرداد تا 2 تیرماه هیچ امتحانی در دانشگاههای کشور برگزار نشود.

وی گفت: دانشگاه که نمی تواند تریبون انتخاباتی باشد و دانشجویان مشتاق فعالیت در انتخابات هستند بنابراین برای بازتر شدن امکان فعالیت دانشجویان در روزهای نزدیک به انتخابات قرار شد امتحانات در زمان اعلام شده برگزار نشود‎. در این فاصله زمانی حتی اگر انتخابات به دور دوم هم کشیده شود دانشجویان باید فضا و زمانی برای فعالیت داشته باشند.

وزیر علوم در ادامه اظهار داشت: ما درباره برگزاری زمان امتحانات هیچ برنامه ریزی با دانشگاهها نداشته ایم و فقط زمانی عدم برگزاری امتحانات را اعلام کرده ایم. بعد از برگزاری انتخابات دانشگاهها در خصوص برگزاری  ادامه امتحانات با توجه به تصمیم هیئت رئیسه اقدام می کنند.

دانشجو درباره فرجه زمانی امتحانات و برگزاری کلاسها در 16 هفته خاطرنشان کرد: برخی دانشگاهها در هفته های دوم شهریورماه و هفته دوم یا سوم بهمن ماه کلاسهای درس را آغاز کردند بر این اساس اگر هر دانشگاهی تقویم آموزشی را رعایت کرده باشد 16 کلاس را برگزار کرده است.

برگزاری آزمون ارشد 92 دانشگاه آزاد در هفته دوم خرداد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه در هفته دوم خردادماه خبر داد.

ناصر اقبالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در طی روزهای 9، 10 و 11 خرداد ماه، به ظرفیت پذیرش دانشجو در این آزمون اشاره کرد و گفت: حدود 70 هزار نفر در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.

وی از افزایش 49 درصدی رشته‌ محل‌های آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در آزمون امسال تعداد رشته محل‌ها از 2155 در سال گذشته به 3220 رشته محل در سال جاری افزایش یافته است.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص نحوه گزینش داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه، گفت:‌ ملاک گزینش داوطلبان، نمره کل آزمون است.

جزوه الکترونیک جلسه هفتم

جزوه الکترونیک جلسه فردا مدرسان شریف در خود موسسه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اولین جلسه کنترل خطی ویژه دانشگاه آزاد با 50 درصد تخفیف

این دوره 30 ساعته می باشد و شامل تدریس نکات و روش های کنکوری ویژه آزاد می باشد.اولین جلسه روز یکشنبه 25 فروردین تشکیل خواهد شد و جلسات بعدی روزهای جمعه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77915309-021 در ساعت 17 تا 20 تماس حاصل فرمایید.

دوره فشرده کنترل خطی ویژه دانشگاه آزاد با 50 درصد تخفیف

پیرو درخواست برخی از دانشجویان  و با توجه به سطح سوالات کنترل و اینکه کسب نمره در این درس نسبت به دروس دیگر در کنکور آزاد با دانستن نکات و روش های مناسب بسیار راحت تر می باشد، تصمیم به برگزاری این دوره در روزهای جمعه در تهران گرفتیم. لازم به ذکر است داوطلبانی که از سایت دانلود ارشد برق یا فروشگاه ارشد برق خرید کرده باشند شامل 50 درصد تخفیف خواهند شد! اطلاعات تکمیلی در روزهای آتی ارائه خواهد شد.

تخصصی ترین سایت دانلود جزوات کنکور کارشناسی ارشد برق www.ArshadBargh.ir

فروشگاه کنکور کارشناسی ارشد برق www.shop.arshadbargh.ir

اطلاعات آماری آزمون ارشد 92

آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 92 برای پذیرش دانشجو در 139 کدرشته امتحانی و 6 رشته آموزشی برگزار شد. ثبت‌نام از داوطلبان 133 کد رشته از 139 کدرشته به صورت متمرکز از طریق سایت سازمان سنجش انجام شده و 896 هزار و 125 داوطلب تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام را تکمیل کردند که از این تعداد 458 هزار و 801 نفر زن و 437 هزار و 324 نفر مردهستند. 51.20 درصد داوطلبان که در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند زن و 48.80 درصد مرد هستند. مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به کاهش داوطلبان آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 92 نسبت به سال‌های گذشته، گفت: تعداد داوطلبان در حدود 34 هزار و 90 نفر کمتر از سال گذشته است. از تعداد 896 هزار و 125 داوطلب ثبت‌نام کننده 90 هزار و 58 داوطلب علاقمندی خود را به شرکت در گزینش و آزمون کدرشته امتحانی دوم از میان 66 کد رشته امتحانی شناور مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک علاوه بر کد رشته اول اعلام کردند. از تعداد 896 هزار و 125 داوطلب 741 هزار و 232 نفر در جلسه آزمون حاضر شده و تعداد 154 هزار و 893 نفر غایب بودند. به عبارتی 82.72 درصد داوطلبان در جلسه آزمون حاضر بودند و 17.28 درصد غایب بودند. توکلی عنوان کرد: از تعداد 741 هزار و 232 داوطلب حاضر در جلسه نیز تعداد 71 هزار و 53 نفر در جلسه آزمون کدرشته امتحانی دوم نیز حاضر بودند. یعنی از تعداد 90 هزار و 58 داوطلب که علاقمندی خود را به شرکت در آزمون کدرشته امتحانی دوم اعلام کردند تعداد 71هزار و 53 نفر حاضر بودند.  

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دکتری و کارشناسی ارشد 92

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در هفته سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در هفته سوم اردیبهشت ماه به صورت کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: بر این اساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد 48 ساعت قبل از انتشار کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.وی با اشاره به نحوه انتخاب رشته مجازین، افزود: مجازین انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند حداکثر 100 کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های امتحانی مجاز را به ترتیب تقدم علاقه در فرم مربوطه انتخاب کنند.مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به ثبت‌نام 896 هزار 44 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 92، زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون را هفته اول شهریور ماه اعلام کرد.

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در 26 فروردین

توکلی در ادامه از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در 26 فروردین ماه از طریق سایت سازمان سنجش خبر داد و گفت: با توجه به انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته از 24 فروردین ماه، داوطلبان می‌توانند با مطالعه دقیق آن نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های امتحانی مربوطه اقدام کنند.

وی با اشاره به مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری، گفت: انتخاب رشته داوطلبان طی روزهای 29 فروردین تا اول اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

زمان برگزاری و ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه از هفته دوم خردادماه خبر داد.

ناصر اقبالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه آزاد در طی روزهای 9، 10 و 11 خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی از افزایش 49 درصدی رشته‌ محل‌های آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در آزمون امسال تعداد رشته محل‌ها از 2155 در سال گذشته به 3220 رشته محل در سال جاری افزایش یافته است.

اقبالی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو در این آزمون، اظهارکرد: حدود 70 هزار نفر در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص نحوه گزینش داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه، گفت:‌ ملاک گزینش داوطلبان، نمره کل آزمون است.

شرایط حذف نمره زیر 10 از کارنامه دانشجویان کارشناسی

معاون آموزشی وزیر علوم، گفت: اگر دانشجوی کارشناسی در درسی نمره زیر 10 بگیرد، به شرط آن‌ که در ترم یا ترم‌های بعدی آن درس را با نمره 14 به بالا بگذراند، نمره قبلی از کارنامه وی حذف خواهد شد.


ادامه مطلب ...

دریافت حل مالتی مدیا آزمون

از تمامی دانشجویانی که با اعتماد به نفس به سوالات پاسخ دادند و باعث دلگرمی بنده شدند کمال تشکر را دارم(البته هدیه نفر اول هم محفوظه! )

حل برخی از سوالات را به صورت مالتی مدیا  در ادامه مطلب میتوانید دانلود کنید. لازم به ذکر است با پیش فرض اینکه درس و نکات تدریس شده را مطالعه کردید حل کرده ام.

لطفا نظر خود را در مورد کیفیت فایل ها را در بخش نظرات اعلام کنید تا در آینده نقاط ضعف کار را جبران کنم.


ادامه مطلب ...

دریافت آزمون

با عرض سلام خدمت تمام دانشجویان 

آزمون الکترونیک را میتوانید از اینجا دریافت کنید. لازم به ذکر است حل مالتی مدیا(صدا و تصویر) را پس از 48 ساعت فرصت پاسخ گویی از همین سایت در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.


همچنین گزینه مورد نظر خود را از طریق این فایل وارد کنید و پس از تکمیل برای من به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید.

hadi.tavasoli@gmail.com

آزمون الکترونیک

با درود و تبریک به مناسبت عید باستانی 

امیدوارم تعطیلات به شما دانشجویان خوش گذشته باشد. آزمون اینترنتی الکترونیک با شرایط زیر برگزار می شود:

1-آزمون ساعت 21/30 جمعه مورخ 9 فروردین شروع و تا 48 ساعت فرصت پاسخ گویی دارید.

2-آزمون از مباحث تحلیل DC، تحلیل ac ترازیستورهای BJT و تحلیل ac فت و ماسفت خواهد بود.

3-به علت کمبود وقت فقط آزمون دانشجویان کلاس مدرسان شریف تصحیح خواهد شد

4-حل آزمون به صورت مالتی مدیا با صدا و تصویر در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

5- سطح آزمون ساده و متوسط می باشد و هدف فاصله نگرفتن شما از مباحث تدریس شده است.

6- به نفر اولی که پاسخ آزمون را برای من ایمیل کند هدیه ای اهدا خواهد شد.