مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره و برنامه ریزی حضوری رایگان (تهران مشهد اصفهان)

انشالله از هفته آینده مشاوره و برنامه ریزی رایگان  هر روز به مدت 1 یک ساعت در تهران و یک روز کامل در شهرستان ها خواهیم داشت. دانشجویان علاقه مند می توانند از طریق شماره تماس زیر وقت رزرو کنند.

تهران          77949561-021

اصفهان نوین صدرا       6286968-0311

مشهد  موسسه تابان               09358976035 

نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام استاد
من برای کنکور 92 آماده میشوم
آیا برای زبان وقت گذاشتن کار درستیه؟
من زبان ضعیفی دارم.
ممنونم اگر پاسخ بدید.

سلام اگه زبان صفر صفر هستید انرژی و زمان زیادتری نسبت به دروس دیگر از شما خواهد گرفت ولی درس سرنوشت سازی است

محمد چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

با سلام استاد
من ترم ششم دانشگاه را پشت سر گذاشتم و با توجه با اینکه دو ترم دیگه دارم ان شا اله قصد دارم برای ارشد سال بعد 94 آماده بشم و ضمنا کتابهایی را که معرفی بودید گرفتم والان تصمیم دارم تا آخر تابستان چند درس را تمام کنم خودم درسهای زبان/ریاضی مهندسی/معادلات/مدار1و2/سیگنال/کنترل را انتخاب کردم و برای هر کدام نیم روز زمان یک هفته با این برنامه پیش رفتم اما امروز فرایند را متوقف کردم چون ترسیدم تا آخر تابستان درسها جمع نشوند و با شروع ترم نیمه تمام رهاشون کنم! شما پیشنهاد میکنید چه درس هایی را انتخاب کنم میتونید پایه درسی من را ضعیف فرض کنید و در کل چه کار کنم؟
استاد لطفا تشریحی پاسخم را بدهید.
ممنون از زحمات بی دریغ شما.

سلام
برای تابستان ریاضیات به غیر از احتمال و مدار را خیلی خوب بخوانید در حدی که مهرماه بتوانید تست های سراسری این دو سال را بزنید 50 درصد ارشد را قبول شده اید. نگران وقت نباشید شما روی مهر ماه هم حساب کنید دانشگاه خبری نیست.این دو درس خیلی یکنواخت و خسته کننده است میتوانید بین این دروس یک درس تخصصی که علاقه دارید غیر از کنترل(درس فراری است در عین حالی که مفهومی است) مانند سیگنال یا الکترونیک قرارد دهید.

امیدوارم به پاسخ خود رسیده باشید

عاطفه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام مهندس من فارغ التحصیل سال 91 هستم میخواستم تا قبل از شروع ارشد یعنی تو این سه ماه باقی مونده تا مهرماه یک مقاله بنویسم که اولین مقاله ای که میخوام بنویسم ولی برای پیدا کردن موضوع گیج شدم بعدشم از خیلیا شنیدم که اگه با استاد معتبر مقاله ندی مقالتو اصلا نگاهم نمیکنن
میخواستم شما اگه میتونین چندتا موضوع بهم معرفی کنید و یا اگه خودتون میخواین مقاله بدین میشه منم با شما کار کنم؟

سلام اول اینکه بنده پروژه های نظامی انجام می دهم و مقاله هایی هم که کار می کنم هدایت و ناوبری و اتوپایلوت می باشد که برای شما زود است.
به نظر در خلال ارشد با کمک استاد راهنما خودتون اقدام کنید و در این چند ماه نرم افزار مطلب خود را در حد حرفه ای قوی کنید.

مهدی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
استاد برای کار با وزارت دفاع در طول دوره ارشد چگونه میتوان وارد شد ؟

سلام اگر تهران باشید و رزومه خوبی داشته باشید و از نظر برنامه نویسی مطلب خوب باشید خودم معرفی میکنم

مهدی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز
استاد من برای کنکور امسال دارم آماده میشم و برای رتبه دو رقمی میخوام بخونم استاد برای تابستان میخوام ریاضی مهندسی و معادلات و مدار و سیگنال و کنترل خطی به همراه 504 زبان رو بخونم حدودا 90 درصدشون رو میشه تموم کرد البته فقط یک دور و از مهر به بعد هم میخوام که الکترونیک و ماشین رو بخونم و درس های تابستون رو دوره کنم این تا اینجا
زبان رو روی 10 تا 20 درصد حساب کردم و فقط میخوام سفید نباشه استاد به نظرتون تو تابستان معادلات رو حذف کنم و الکترونیک رو جایگزین کنم چه طوره ؟ یا در کل معادلات رو حذف کنم و معادلات رو به همراه الکترونیک و ماشین از مهر شروع کنم البته مهرم ترم 7 میشم
ببخشید خیلی طولانی شد
با تشکر

مهندس توسلی:
به نظر من تابستان روی مدار ریاضی و الکترونیک سرمایه گذاری کنید کنترل که درس فراری است را برای مهرماه قرار دهید

farzad دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام خسته نباشید
طبق سرفصل جدید شورای عالی برنامه ریزی مبحث فضای حالت حذف شده و به کنترل مدرن انتقال یافته است ، آیا این امکان وجود داره که برای کنکور امسال از این مبحث سوال بیاد ؟ پیشنهاد شما چیه بخونیم یا نه ؟
ممنون

سلام بله امکان دارد وقتی سوال غلط طرح می شود امکان اومدن این سوال هم وجود دارد

کیان سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام استاد
استاد من الکترونیکم در حد متوسطه و اگه از ترم پاییز کلاس شما رو بیام میتونم روی 70 - 80 درصد براش فکر کنم؟
کلاس های شما کجا برگزار میشه؟

سلام بله صد درصد تست تالیفی زیادی هم حل خواهیم کرد البته با روش های منحصر به فرد

حسین سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

استاد چه روزی میاین مشهد؟

احتمالا 16 ام شاید هم زودتر

کیان سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام استاد
لستاد محل برگزاری کلاساتون کجاست؟

سلام دفتر کار خودم نارمک هفت حوض

علی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام مهندس خسته نباشید قرار بود جزوه الکترونیک خودتون برای دانلود قرار بدید پس چی شد؟ اگر امکانش نیست حداقل برای فروش قرار بدید؟

سامان پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام استاد
من از یکی دو روز دیگه میخوام برای کنکور ارشد گرایش کنترل شروع به خوندن کنم و ترم بعد هم ترم 7 میشم و هر جور شده میخوام رتبه عالی بیارم برای تهران و شریف یا حداقل دیگه تربیت مدرس - تابستان کاملا وقتم آزاده به نظرتون از چه درسایی شروع کنم و مهر به بعد چه درسایی رو بخونم میزان تسلط روی درسا هم به صوررت زیره:
الکترونیک(حدودا خوبم یعنی اگه بخونم میتونم خوب بزنم)
خطی(تا اول نایکوئیست خاکی صدیق رو خوندم)
مدار(مدار 2 از 1 بیشتر بلدم و البته 1 فراموش کردم نه اینکه بلد نباشم)
ماشین(برای کنکور کاردانی به کارشناسی پارسال خوندمش و 50 درصد زدم با اینکه رشته کاردانیم الکترونیک بود و ماشین هیچی بلد نبودم)
ریاضی مهندسی(فقط ترم 1 پاسش کردم )
معادلات و سیگنال هم تاحالا نداشتم و جزو چارت درسیمون نیست ولی اون جور که شنیدم با کتاب مهندس تقدسی به صورت خودخوان میشه درصد خوبی ازش زد
حقیقا این ظاهر و باطن قضیه است به نظرتون چیکار کنم
با تشکر و ببخشید خیلی زیاد شد

سلام
سعی کن تابستان 70 درصد وقتتون را به ریاضیات و مدار اختصاص بدهید
یه جمله ای هست هر جایی برم میگم برای شما هم میگم، با خوب خوندن ریاضی و مدار قبولی شما تضمین می شود و با دروس تخصصی محل قبولی خودتان را تعیین می کنید

محمد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام استاد
من الکترونیک رو پارسه میخونم البته شما با اسلام پناه موافقین ولی اسلام پناه درسنامه اش زیاد قوی نیست و البته پارسه درسنامه اش خوبه ولی تستاش کمه به نظرتون یه دور خودشو با همین تستاش بخونم واز مهر به بعد بیام تست الکترونیک زیاد بزنم چه طوره ؟ یا همین الان بیام تست زیاد بزنم؟ و برای مکمل پارسه برای تست چه کتابی به نظرتون خوبه ؟ و این که من الکترونیکم به نسبت خوبه به نظرتون چیکار کنم درصد بالایی رو ازش بزنم ؟

سلام روش حل تست های کتاب پارسه مناسب کنکور و کسی که تازه کاره نیست حتما جزوه الکترونیک کلاس کنکوری بخونید تا هفته دیگه جزوه ترم پیش خودم را قرار خواهم داد

حسین سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام مهندس
جزوه کنترل امسال شما با پارسال تفاوت داره؟
ممنون

سلام
بله بعضی قسمت ها دارای تفاوت خواهد بود

حامد دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام استاد
من تصمیم گرفتم از همین تابستون برای ارشد کنترل بخونم و کتابا رو هم گرفتم اما نمیتونم روی درسا متمرکز شوم و به زور چند هفته مطالعه کردم اما زمان مفیدش کم بوده چون همش با فکر و خیال وقتم تلف میشه دلیلش شاید نداشتن انگیزه یا..
با این وضع گفتم شاید بهتر باشه کارشناسی رو بگیرم و برم سر کار(دو ترم باقی مونده و سربازی هم ندارم) البته آینده کاری هم وضعش معلوم نیست! حالا نمیدونم چکار کنم البته به پروژه های پژوهشی تحقیقاتی و عملی مثل همین پروژه های نظامی که خودتون کار میکنید و در کل کار عملی علاقه زیادی دارم ولی دروس تئوری خسته ام کرده اند لطفا مرا راهنمایی کنید تا بهترین تصمیم را بگیرم.
با تشکر از زحمات بی دریغ شما برای دانشجویان.

سلام
یک راه حل تهیه آزمون های آزمایشی سازمان سنجش سال قبل و خود را با توجه به حجم آزمون اجبار کنید تا در تاریخ های مناسب از خودتون آزمون بگیرید با این روش به دلیل داشتن وقت محدود تمرکز بالاتری خواهید داشت تا به آزمون خود برسید
در مورد موضوعات پژوهشی باید عرض کنم تمامی مجقیقین ساعت مطالعه بیشتری نسبت به کار عملی خود دارند و تنئوری های خیلی سخت تری را باید از روی مقاله ها مطالعه کنید که خیلی خشک تر از کتب درسی است.

مهدی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام استاد
استاد کتاب مدار پوران پژوهش (کارو زرگر) کلا از روش های طولانی حل کرده و یه جوریه به نظرتون با کتاب مدرسان جایگزینش کنم ؟ یا نظرتون در مورد کتاب جهش چیه ؟
یه کتابی که بخونیش نتیجه بگیری
با تشکر

سلام
کتاب پوران برای قوی شدن بیس مدار خوبه ولی برای روش های سریعتر جزوه ها کنکور کلاسی را از اینترنت خریداری کنید. جهش هم در همون سبک پوران است مثال های پوران از چهش انتخاب شده

پارسا شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام.استاد میشه لطف کنین واسه کسایی که سال دومشون نحوه خوندن رو توضیح بدید.طبیعتا بعضی درسارو بهتر بلدن بعضی رو تست کامل زدن بعضی خیر.آیا از اول تست جامع تک درس کار کنن ؟

سلام بستگی داره چقدر آماده باشن به نظرم اگه یه مرور سریع روی درس هم داشته باشن بد نیست ولی سریع تر جلو برید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد